VEILIG WERKEN IN DE CLOUD, IEDEREEN EEN VEILIGE WERKPLEK

Een goede werkplek draait niet om de apparatuur die je gebruikt, maar om soepel en veilig te kunnen werken. Zeker bij grotere bedrijven is dat niet voor iedere medewerker of afdeling hetzelfde. Het gaat dus om het identificeren van de gebruikersbehoefte, hoe technologie die optimaal kan faciliteren en of je mensen snel geholpen worden bij vragen. We adviseren je graag hoe jouw organisatie optimaal en veilig kan werken.

Aanschaf & beheer

Onze oplossingen zijn erop gericht je volledig te ontzorgen als het gaat om veilige werkplekken en werken in de cloud. Van het aanschaffen van laptops, telefoons en andere devices tot al het beheer, inclusief licenties. Dus of je nu Microsoft Co-pilot wil en bellen via Teams of liever een andere VOIP-oplossing? Geen probleem, we helpen je en ook nog eens volledig transparant met wekelijkse (patch-)statusrapporten van je apparaten, inzicht in je security baseline en environmental footprint.

Wij zorgen voor een plan om alle applicaties up-to-date te houden, zodat je beveiligingsniveau altijd op orde is. Ons unieke Secure Workspace-concept is gebaseerd op jarenlange ervaring en bewezen beveiliging en effectiviteit. Mede dankzij periodieke penetratietesten bij onze klanten waarvan we de terugkoppeling al jarenlang gebruiken om ons concept verder te verbeteren. Maar daar stopt het niet, we werken standaard vanuit de beveiligingsconcepten 'Zero-trust', 'Least Privilege' en 'Assume Breach'. Zodat je standaard kunt vertrouwen op een hoog beveiligingsniveau.

 

Effectief werken in de cloud

Of het nu een private of een public cloud zoals Azure betreft, we zijn aardig gewend geraakt aan werken in de cloud. Maar er zijn nog heel veel mogelijkheden die onbenut blijven omdat mensen door de bomen het bos niet meer zien. En dat is jammer, want door de juiste manier van werken te adopteren worden je medewerkers vele malen effectiever. Onze consultants staan klaar om je te helpen alle tools optimaal te benutten. Van online samenwerken tot documenten delen en effectief online vergaderen.

Bouwen aan awareness

Hoe goed je technologie en processen ook zijn geïmplementeerd, de mens blijkt in de waan van de dag meestal de zwakste schakel. Door onoplettendheid of vermoeidheid voeren we onbedoeld een verkeerde handeling uit en voor je het weet heb je de poppen aan het dansen. Met de grootschalige doorbraak van AI worden phishingmails en andere bedreigingen ook nog eens steeds geniepiger. Onze (online) awareness trainingen helpen je medewerkers verdachte situaties te herkennen en op de juiste manier te reageren.

Met de grootschalige doorbraak van AI worden phishingmails en andere bedreigingen ook nog eens steeds geniepiger

Beveiligingsopties voor extra bescherming

Standaard zijn onze werkplekken al solide beveiligd, maar optioneel bieden we meer beveiligingsoplossingen. Denk aan beveiliging op apparaatniveau, zoals 2-factor authenticatie op laptops, geavanceerde emailbeveiliging en andere aanvullende beveiligingsmaatregelen tegen malware. We hebben technologie, ervaring en expertise in huis om je medewerkers te helpen maximaal veilig te werken.

De beveiliging van je omgeving altijd aan

Het geeft rust als je weet dat je IT-omgeving continu wordt gemonitord en beveiligd, ook op momenten dat je mensen niet aan het werk zijn. Helemaal als je er zeker van kunt zijn dat er direct wordt ingegrepen bij bedreigingen of verdachte situaties.

Onze premium werkplekken zijn uitgerust met een managed securityoplossing inclusief loggingssysteem voor al je (netwerk-)activiteiten. Voorwaarde om verdachte activiteiten snel te kunnen identificeren en achteraf de forensische onderzoeken adequaat te kunnen uitvoeren. Standaard met ransomware-verzekering. Vanaf elke bedrijfsgrootte beschikbaar en af te nemen per aantal apparaten, per maand.

Supportdesk

De meeste IT-providers hebben een helpdesk, wij hebben een supportdesk. Die doet niet aan eerste- en tweedelijnssupport, maar je krijgt direct een expert aan de lijn die je persoonlijk en degelijk helpt. De supportdesk staat 24/7/365 voor je klaar om vragen direct en volledig te beantwoorden.

Door vooraf aandacht te besteden aan de inhoud en scope van de servicelevel agreement (SLA), garanderen we snelle, zorgvuldige en adequate afhandeling van tickets die worden geopend. We zijn volledig transparant over de werkzaamheden die binnen het SLA worden uitgevoerd. Al onze klanten krijgen toegang tot ons portal zodat ze de status en voortgang van de werkzaamheden realtime kunnen monitoren. Het periodiek bespreken van de werkzaamheden en resultaten is vanzelfsprekend onderdeel van het SLA.

Sla de verschillende supportlijnen over en krijg direct een expert aan de lijn.

Meer Secure workspace