SUPPORT DESK

Wij willen je graag altijd zorgeloze ICT bieden. Daarom vinden we het belangrijk dat je met al je vragen bij ons terechtkunt. Of je nu een acuut probleem hebt, advies wilt of een vraag hebt: onze experts van de servicedesk staan voor je klaar.

Wanneer je tijdens kantooruren contact opneemt met onze supportdesk, krijg je altijd iemand aan de lijn die jou verder helpt. Onze medewerkers hebben brede ervaring binnen elk gebied van onze dienstverlening. Je hoeft dus nooit lang te wachten op een oplossing, zodat je snel weer aan het werk kunt. De service van onze supportdesk is bovendien inbegrepen bij onze diensten. Je krijgt dus geen onverwachte extra kosten omdat je ons vragen stelt.

Support Desk - Kantooruren:

Onze supportdesks worden bemand door ervaren medewerkers van onze gespecialiseerde dochterbedrijven. Als klant van Reliance kunt u hen bellen voor vragen.

IT-CONCERN
Telefoon: +31 (0)183 51 13 57 (op werkdagen tussen 8:00 - 17:30)
Email: servicedesk@it-concern.nl

Bizqit, -hospitality en White Baron
Telefoon: +31 (0)20 408 26 27 (op werkdagen tussen 8:30 - 17:30)
Email: service@bizqit.nl

IeTee Guard Solutions
Telefoon: 088-0231340
Email: servicedesk@ietee.nl

Brightcare
Telefoon: +31 (0)88 027 0870
Email: info@brightcare.nl

Bent u een prospect en heeft u vragen, dan beantwoorden wij die graag via ons algemene nummer:

Reliance

Telefoon:                         +31 (0)20 624 86 44 (op werkdagen tussen 8:30 - 17:30)
                                    +31 (0)6 516 904 96 (Lourens van der Wiel)

Email:                             lourens.vanderwiel@relianceit.com

Meer Support desk