ONZE BENADERING IS DICHT BIJ JOU BLIJVEN

Als het gaat om IT is de grootste frustratie van organisaties terug te voeren op communicatie en issues die te lang onopgelost blijven. Daarom plaatsen wij service in het hart van onze dienstverlening. Dat geldt voor ons en alle gespecialiseerde dochterondernemingen die onderdeel zijn van de Reliance-alliantie. We zorgen dat we dicht bij onze klanten zijn. Geografisch en qua gevoel. Dag en nacht. Niet alleen bij de implementatie, maar juist ook daarna. Service als het hart van onze dienstverlening en wij nodigen je uit om je feedback over jouw ervaring met ons team te delen.

Echte hulp van experts waar je op kunt bouwen

Menselijk contact en persoonlijke support zitten in ons DNA. Beschouw ons als jouw IT-team. We komen graag bij je op de vloer om acute gebruikersproblemen te tackelen, maar ook om de latente behoeften op te lossen. Die kleine zaken waar je niet direct voor belt, maar die je wel in de weg zitten.

We werken daarom niet met eerste en tweedelijns support, maar als je ons belt wordt je vraag beantwoord door een expert. Niet half of ongeveer, maar concreet en volledig. Lukt dat niet, dan maken we een afspraak hoe we het wel gaan oplossen. We verschuilen ons nooit achter callcenter medewerkers of chatbots. En we zijn er als je ons buiten de standaard kantooruren nodig hebt. Want we snappen dat veel organisaties andere werktijden hebben dan van negen tot vijf. Dus bel ons 24/7/365 en eens in de vier jaar ook op 29 februari.

Meer Onze aanpak